preloader
تفاوت لوله فولادی ضد زنگ ولوله فولادی کربنی -لوله فولادی -لوله جدارچاهی

تفاوت لوله فولادی ضد زنگ ولوله فولادی کربنی -لوله فولادی -لوله جدارچاهی

فولاد چیست ؟

فولاد آلیاژی است که از آهن وکربن ساخته شده است ،درصد کربن با توجه به درجه ونمره آن متفاوت است ،کربن ماده آلیاژی اصلی برای آهن است .که برخی از عناصر دیگر مانند کروم ،منگنز ،وتنگستن نیز برای این منظور قابل انتقال است .

لوله فولادی ضد زنگ از مقدار کروم بالایی برخوردار است که یک لایه نامریی روی فولاد را تشکیل میدهداز خوردگی آن جلوگیری میشود .

لوله فولادی کربنی از کربن بالاتری برخوردار است ،که باعث میشود نقطه ذوب پایین تر ،قابلیت انعطاف پذیری بیشتر وتوزیع گرماودوام بیشتر داشته باشد .لوله های جدارچاهی ازنوع لوله های فولادی کربن دار میباشد .

چند تفاوت اصلی بین لوله های فولاد کربن ولوله فولادی ضد زنگ

۱)یک لایه اکسید کروم ساخته شده درفولادضد زنگ وجود داردکه در فولادکربن وجود ندارد .

۲)فولاد کربن میتواند خوردگی ایجاد کند اما فولادضد زنگ از خوردگی محافظت میشود.

۳)فولاد ضد زنگ برای بسیاری ازمحصولات مصرفی ارجح است ومیتوان ازآن بصورت تزیینی نیز استفاده نمود اما فولاد کربن عموما در پروژهای مورد استفاده قرار میگیرد که فولاد ازنما پنهان است .

۴)فولاد ضدزنگ ازهدایت حرارتی کمتری نسبت به فولاد کربن برخورداراست .

مزایای استفاده ازلوله فولادی سیاه :

  • امکان تولید وسیع با قطرهاوضخامتهای مختلف
  • مقاوت فشاری بالا
  • گستردگی سیستمهای محافظت دربرابرخوردگی
  • افزایش تداوم با اتصالات جوشی

 

شرکت کیهان ندا گستر کاوه با نام تجاری لوله دپو که در زمینه خرید وفروش لوله های جدار چاهی و تجهیزات مربوط به حفاری در حدود ۳۰سال سابقه فعالیت مستمر دارد.قادر به همکاری با شما متقاضان گرامی میباشد.خواهشمندیم جهت استعلام قیمت وهمچنین انجام خدمات مربوطه انواع لوله های فولادی با شماره های ۳۳۹۵۰۰۹۶-۰۲۱و۳۳۹۵۰۰۹۷-۰۲۱و شماره همراه وپیام رسان ۲۹۱۵-۱۸۶-۰۹۱۲تماس حاصل فرمایید ضمنا برای آشنایی بیشتر با مجموعه لوله دپو میتوانید به صفحه اینستاگرامی ldepo.ir(لوله دپو)مراجعه نمایید