preloader
انواع بوشن ها -لوله فولادی -لوله پمپی -لوله جدارچاه

انواع بوشن ها -لوله فولادی -لوله پمپی -لوله جدارچاه

برای اینکه لوله ها بطور محکم بهم متصل شوند باید ازاتصالاتی مطمئن استفاده شود ،یکی از این اتصالات بوشن ها هستند که بطور معمول جهت اتصال لوله های پمپی وبه منظور رساندن آب از داخل چاه بروی سطح زمین از بوشن ها جهت اتصال لوله های فولادی استفاده میگردد .البته در بعضی موارد از فلنچها نیز جهت اتصال استفاده میگردد .

از مزایای استفاده بوشنها امکان تعویض ورفع مشکل بصورت سریع وآسان است

بوشن قطعه ای است که از دو طرف از قسمت داخل دنده شده واین دنده دارای گامهای مساوی با دنده لوله پمپی میباشد وبهتر آن است که دنده درشت باشد وکاملا آبندی گردد تا ازنفوذ سیال از داخل لوله به بیرون در هنگام پمپاژجلوگیری گردد.

انواع بوشنها :

۱)بوشن ساده :

استوانه ای توخالی وریخته شده ازچدن که از داخل قلاویز گردیده (دنده شده)و جهت اتصال دو لوله هم قطرو هم راستا مورد استفاده قرار میگیرد .

۲)بوشن رو پیچ توپیچ:

همانطور که از نام این بوشن مشخص میباشد همان بوشن ساده است بااین تفاوت که دوسر آن به ترتیب ازداخل وخارج دارای شیار (قلاویزوحدیده)است .این بوشن جهت اتصال دوقطعه یکی از رو ودیگری از داخل شیار ودندانه میباشد وکاربرد دارد .

۳)بوشن تبدیل :

این بوشن ازچدن ریخته شده وقطر دو سر آن متفاوت است وجهت اتصال دو لوله باقطرهای مختلف استفاده میشود .

۴)بوشن دوسر کوپل تخت :

جهت تعمیر شکستگی ها باوجود فضایی کم وایجاد انشعابات جدید از بوشن تعمیری تخت استفاده میشود.

۶)بوشن فولادی :

که به دوصورت جوشی فولادی وبوشن جوشی استیل تولید وعرضه میشود .بوشن جوشی در صنایع مختلفی همچون صنایع بخار،آب وگاز و…کاربرد دارد که البته در بیشترموارد برای چاههای کشاورزی بوشنهای مانیسمان پیشنهاد میگردد.

از معایب بوشنهای جوشی میتوان گفت که پس از مدتی این بوشنها دارای کمی لقی با دنده میگردد.که بااستفاده ازاین نوع بوشنها این مشکل مرتفع میگردد.

 

 

شرکت کیهان ندا گستر کاوه با نام تجاری لوله دپو که در زمینه خرید وفروش لوله های جدار چاهی و تجهیزات مربوط به حفاری در حدود ۳۰سال سابقه فعالیت مستمر دارد.قادر به همکاری با شما متقاضان گرامی میباشد.خواهشمندیم جهت استعلام قیمت وهمچنین انجام خدمات مربوطه انواع لوله های فولادی با شماره های ۳۳۹۵۰۰۹۶-۰۲۱و۳۳۹۵۰۰۹۷-۰۲۱و شماره همراه وپیام رسان ۲۹۱۵-۱۸۶-۰۹۱۲تماس حاصل فرمایید ضمنا برای آشنایی بیشتر با مجموعه لوله دپو میتوانید به صفحه اینستاگرامی ldepo.ir(لوله دپو)مراجعه نمایید