preloader
دلایل استفاده فنی ومهندسی استفاده از لوله های جدارچاهی مشبک

دلایل استفاده فنی ومهندسی استفاده از لوله های جدارچاهی مشبک

  1.  کارشناسان حوزه انرژی استفاده از لوله های جدارچاه را به دلیل کاهش مصرف برق توصیه می کنند.
    دلیل:زیرا استفاده از این لوله باعث بهبود عملکردوکارایی سیستم آبرسانی می گردد و از طرفی میزان مصرف انرژی آن کاهش خواهد یافت.
  2.  لوله های جدار چاه باعث می شود که بخش های پر فشار چاه را به بخش های با فشار استاندارد تبدیل کند و مانع از ایجاد منطقه با فشار بالا شود،این نکته باعث می گردد که آب خروجی همیشه یک دبی مناسبی داشته باشد و فشار وارد شده باعث نگردد که دبی خروجی تغییر کند.
  3.  وارد شدن شن و ماسه به درون چاه یکی ازمعضلات اساسی استفاده از لوله های بتنی در دیواره ی چاه ها بودند که امروزه با استفاده از لوله جدار چاه مشبک دیگر کمتر شاهد این مشکل هستیم ونیاز به لایروبی سیستم را از بین برده است.
  4.  میزان هزینه ی برآورد شده برای حفر چاه و لوله گذاری کاهش می یابد.
لوله 16 اینچ
مشبک لوله ۱۶ اینچ ۱۸ ردیفه

آیا امکان تعمیر لوله های جدار چاه وجود دارد ؟

بعضی اوقات در زمین هایی که خاک خاصیت قلیایی بالا دارد ممکن است شیار های موجود بر سطح لوله ازطریق ذرات رسی موجود در خاک قلیایی مسدود می شوند و هم چنین ممکن است در اثر رطوبت سطح لوله دارای خردگی و زنگ زدگی شود ،که باعث می گردد لوله کیفیت و کارایی لازم جهت ادامه سرویس دهی خود را نداشته باشد در این صورت که لوله دیگر کارایی ندارد.
راه حل۱ :
این است که لوله را تعویض کنیم که هزینه بالایی بر دست ما می گذارد ،و توجه ما رو بیش از پیش به این نکته می رساند که در مراحل خرید لوله به کیفیت لوله و جنس لوله با توجه به شرایط محیطی دقت کنیم وخریدی معقول داشته باشیم.
راه حل ۲ :
سوال این است که آیا احتمال تعمیر لوله جدار چاه مشبک وجود دارد ؟

که در این جا باید بگوییم بله . امکان تعمیر لوله در صورتی که لوله اساس اصلی خود را حفظ کرده باشد دارد . بدین صورت که لوله را از درون چاه بیرون کشیده و با استفاده از دستگاه زنگ زدگی وخردگی ها رو ساییده و مرمت میکنند و هم چنین گرفتگی هایی که در سطح شیار ها به وجود آمده را پاکسازی می کنیم و با دستگاه و تجهیزات مخصوص شیارها را مجددا بر روی لوله ایجاد می کنیم .

 

شرکت کیهان ندا گستر کاوه با نام تجاری لوله دپو که در زمینه خرید وفروش لوله های جدار چاهی و تجهیزات مربوط به حفاری در حدود ۳۰سال سابقه فعالیت مستمر دارد.قادر به همکاری با شما متقاضان گرامی میباشد.خواهشمندیم جهت استعلام قیمت وهمچنین انجام خدمات مربوطه انواع لوله های فولادی با شماره های ۳۳۹۵۰۰۹۶-۰۲۱و۳۳۹۵۰۰۹۷-۰۲۱و شماره همراه وپیام رسان ۲۹۱۵-۱۸۶-۰۹۱۲تماس حاصل فرمایید ضمنا برای آشنایی بیشتر با مجموعه لوله دپو میتوانید به صفحه اینستاگرامی ldepo.ir(لوله دپو)مراجعه نمایید